заходи

хімія - наука століття

«Широко простягає хімія,
руки свої в справи людські ... »
М. В. Ломоносов.
мета:
Освітня - розширювати знання з хімії, прищеплювати інтерес до науки.
Розвиваюча - розвивати творчі здібності
Виховна - виховувати вміння працювати в команді.
Учасники: учні 8-9 класів.
Форма проведення: КВН.


Вед. Про ви, щасливі науки!
 Старанно простягає руки
 І погляд до найдальших місць
Пройдіть землю і безодню
І степи і глибокий ліс
І саму висоту небес.
Скрізь досліджуйте повсякчас,
Що є велика і чудово,
Чого ще не бачив світ ...
У земні надра ти, хімія,
Проникни погляду гостротою
І що містить в ньому Росія
Драгі скарби відкрий.
М. В. Ломоносов.

Добрий вечір дорогі друзі. Ми запросили вас сьогодні стати свідками змагання в спритності, веселості, а також в знанні предмета хімії між командами 8 і 9-х класів.
- Запрошуємо команду (представлення команди, вітання)

Перед початком змагань, капітани команд дають клятву.
КЛЯТВА КАПІТАНІВ.
Ми, капітани команд ... ... зібрали свої команди на поле хімічної дуелі і перед обличчям своїх команд, уболівальників, журі і мудрою книгою хімії, урочисто клянемося:
1) Бути чесними.
2) Чи не обливати один одного кислотою в фізичному і моральному відношенні.
3) Чи не застосовувати методів боротьби, боксу і карате, при вирішенні хімічних завдань.
4) Чи не втрачати почуття гумору до кінця вечора.

Вед. - А зараз розминка. Тема розминки: «Екологічні проблеми та хімія. Хто винен? »Команди приготували один одному по 4 питання.

Першою починає команда ....
Звучить питання - 1 хв. для обговорення.
Відповідь команди ....
Свій перший питання задає команда ....
(І так далі по 4 питання).

Вед. - Переходимо до конкурсів.
1. Оголошуємо виїзний конкурс в межах школи. Запрошуємо по 2 людини.
Завдання: «Піти туди, не знаю куди, принести те, не знаю що». (Час 25 хв).
2. 2-ий конкурс вимагає знання учнями періодичної системи. З хаосу знаків вибрати і записати хімічні елементи і назвати їх. Картки здати журі.
3. 3-ий конкурс запрошує вміють малювати. З зав'язаними очима малювати те, що читає ведучий. (1 хв.).
 У кабінеті хімії у дошки стоїть стіл, на столі колба, з колби виділяється бурий газ.
Намалювали. Який це міг бути газ? (NO2).
Слово журі.
Вед. Конкурс капітанів. (Запросити на сцену, запропонувати сісти, дати листок і ручку).
- Ви прослухаєте розповідь, в якому будуть названі хімічні елементи або хімічні речовини. Запишіть їх за допомогою хімічних знаків.КЛЯТВА КАПІТАНІВ.
Ми, капітани команд ... ... зібрали свої команди на поле хімічної дуелі і перед обличчям своїх команд, уболівальників, журі і мудрою книгою хімії, урочисто клянемося:
1) Бути чесними.
2) Чи не обливати один одного кислотою в фізичному і моральному відношенні.
3) Чи не застосовувати методів боротьби, боксу і карате, при вирішенні хімічних завдань.
4) Чи не втрачати почуття гумору до кінця вечора.

Вед. - А зараз розминка. Тема розминки: «Екологічні проблеми та хімія. Хто винен? »Команди приготували один одному по 4 питання.

Першою починає команда ....
Звучить питання - 1 хв. для обговорення.
Відповідь команди ....
Свій перший питання задає команда ....
(І так далі по 4 питання).

Розповідь з хімії.
Справа була в Європії, а може і в америцій. Сиділи ми з Бором і Берклі на фермі. Сидів і Калій. Я кажу: «Досить Кисень псувати, і так Сірка на душі. Давайте по рубідій ». А Берклій: «Я з Галлії, стало бути, один. А два рубідій не дам. Що мені зовсім Гольмій з Фермій йти? »Тут я, як самий Актиній, і кажу:« Платина, і все тут! »Нарешті Паладій. Стали думати, кому в Барій йти. Берклій і каже: «Я зовсім хром». Тут Бор Плюмбум на нас, згріб наші рубідій під Миш'як і пішов. Ми Радій. Сидимо Кюрій, чекаємо Бора. Раптом чуємо: «Аурум, Аурум!». Я кажу: «Ніяк Бор!» А Берклій: «Ні, Неон!» А сам хитрий, варто з Галій, рука на Талій і Літій їй, що то про Францій. Старий Плутоній. А тут знову: «Аурум, Аурум!» Дивимося, біжить Бор, а за ним сусідський Кобальт, Аргон і Гафній на нього, і Тербий його за Миш'як, де наші рубідій лежать. Бор зовсім Лютецкій став. Кричить, руками махає. Раптом дивимося, а наш Рубідій у Аргона у Ртуть. Тут Берклій нас підвів. Станум він на карачки, а сам такий Стронцкій, Стронцкій і каже: «Аргончік, скажи Гафній». Аргон мовчить і тільки Цезій крізь зуби своє «Р-р-р-р». Тут Берклій теж Лютецкій став і як закричить: «Пішов геть», Аргон втік. А Берклій Бору і каже: «Віддавай Рубідій». А бор: «Не Берилій я ваш Рубідій. Що, я їх Родий чи що? Астат мене в спокої ». А Берклій йому: «Якщо ще раз тебе на фермі побачу, Натрій тобі вуха».

Капітани здають листочки із записаними знаками хімічних елементів, які були названі в оповіданні.
4. 4-ий конкурс «експериментаторів». Запрошують по 2 людини від команди. Від журі по 1 представнику для спостереження.
• Досвід: «Поділ сумішей»
а) пісок і залізні ошурки а) дерев'яні та залізні ошурки
б) пісок і цукор б) сіль і глина

• Досвід: «Розпізнати речовини»
а) КОН, Н2SO4, KCl a) NaOH, Ba (OH) 2, Н2SO4

• Досвід: «Отримайте наступні речовини»
а) AgCl a) Cu (OH) 2

Підбиття підсумку конкурсу капітанів.
Слово журі.
5. Музичний конкурс. Командам було дано підготувати пісню і танець на хімічну тему.
Підведення підсумків конкурсу «експериментаторів».
6. Конкурс «Завдання з конверта».
Питання.
1) Яке молоко не п'ють?
2) Який елемент є основою неживої природи?
3) У якій воді розчиняється золото?
4) За який елемент у вигляді простого речовини, то платять дорожче ніж за золото, то навпаки, платять за те, щоб його позбутися?
Вед. - Слухаємо учасників виїзного конкурсу.

Підготовка до домашнього завдання.
У цей час журі підводить підсумок останнім конкурсам.
Якщо команди ще не готові, тоді питання задають уболівальникам. За кожну правильну відповідь вболівальнику видають гурток, а команді додається 1 бал.

1. Чи є метал, який плавиться в руці?
2. Що таке крижана кислота?
3. Що таке біле золото?
4. Який спирт не горить?
Вед. - Домашнє завдання демонструє команда .... Тема: «Урок хімії в минулому столітті».
 Підбиття підсумків.
Нагородження учасників.

Немає коментарів:

Дописати коментар